WEKO3
アイテム
Adapting International Immersive Education Experiences to Online Education Platforms
https://doi.org/10.24561/00019743
https://doi.org/10.24561/000197430a7e45ef-5e8a-4fd0-8fde-3a819eb3e71b
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2022-12-19 | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | Adapting International Immersive Education Experiences to Online Education Platforms | |||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
言語 | ||||||||||||||
言語 | eng | |||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||
主題 | hybrid classroom | |||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||
主題 | culture shock | |||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||
主題 | international study | |||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||
ID登録 | ||||||||||||||
ID登録 | 10.24561/00019743 | |||||||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||||||
著者 |
WALLS, Rachel
× WALLS, Rachel
× NORRIS, Craig
× ザラパップ, ジリア
|
|||||||||||||
著者 所属 | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
値 | Lecturer, School of Information and Communication Studies, Charles Sturt University | |||||||||||||
著者 所属 | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
値 | Adjunct Lecturer, University of Tasmania, School of Creative Arts and Media | |||||||||||||
著者 所属 | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
値 | Associate Professor, Department of Liberal Arts, Saitama University | |||||||||||||
書誌情報 |
ja : 埼玉大学紀要. 教養学部 en : Saitama University Review. Faculty of Liberal Arts 巻 58, 号 1, p. 67-86, 発行日 2022-09 |
|||||||||||||
年月次 | ||||||||||||||
値 | 2022 | |||||||||||||
出版者名 | ||||||||||||||
出版者 | 埼玉大学教養学部 | |||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||
出版者名(別言語) | ||||||||||||||
出版者 | Faculty of Liberal Arts, Saitama University | |||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
収録物識別子 | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||||||
収録物識別子 | 1349824X | |||||||||||||
収録物識別子 | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||||
収録物識別子 | AA12017560 | |||||||||||||
概要 | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||
内容記述 | International study travel within the tertiary education framework provides students invaluable formative experiences. The current COVID-19 pandemic has put a halt to these excursions, side-lining the valuable learning outcomes that are specific to international immersive study opportunities. This paper explores how the benefits of these trips could be transferred to an online teaching environment. The potential to increase collaborative cultural exchange through media and technology coursework contexts will be discussed. Potential barriers are also considered. The discussion paper draws on the experiences of the authors as lecturers involved in preparing and executing study trips situated in Japan prior to the COVID-19 pandemic. | |||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
版 | ||||||||||||||
値 | [出版社版] | |||||||||||||
出版タイプ | ||||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||
内容記述 | text | |||||||||||||
フォーマット | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||
内容記述 | application/pdf | |||||||||||||
作成日 | ||||||||||||||
日付 | 2022-12-19 | |||||||||||||
日付タイプ | Created | |||||||||||||
アイテムID | ||||||||||||||
値 | KY-AA12017560-5801-04 |